Zašto smuti?

Smoothie time!

 Zato što je to najbrži i najlakši način da unesete voće i povrće zajedno sa vlaknima u svoj organizam, posebno ono koje baš i ne volite, a svi vam uporno pričaju  koliko je zdravo:)

U kombinaciji sa "super food" dodacima kao što su čia semenke, laneno seme, peruanska maka, i nekim od proteina, biljnih mleka imate zdrav i ukusan obrok u roku par trenutaka.

Prilikom pripreme smutija se koristi celo voće i povrće, vlakna se ne odvajaju već usitnjavaju i proces varenja je lakši. 

Tako pripremljeni smuti je hranljviji od soka, sadrže manju količinu voća i povrća po porciji i imaju vlakna i proteine, te nas duže drže sitima. 

Međutim, smuti se svakako brže vari od celovitog voća i povrća i organizam akumilira više energije (prilikom varenja se određena energija i troši tako da što duže varimo određenu hranu sve manje energije nakon obroka zapravo imamo).

 Dakle, smuti sadrži manje voća i povrća od hladno ceđenog soka, ali zbog vlakana, proteina i drugih dodataka je dosta hranljiviji.

Ukoliko nemate vremena za pripremu svog smutija, pogledajte kakve smo sve kombinacije pripremili za vas i izaberite svoje nedeljne kombinacije. Na jedan poziv stižu na vašu adresu!